Monika Ezman
Instytut Monitorowania Mediów
Członkini Zarządu, Dyrektor Centrum Zarządzania Jakością i Działu Analiz
Pasjonatka mediów z doświadczeniem w pracy reportera radiowego. Przygodę z Instytutem Monitorowania Mediów zaczęła jako analityk informacji mediowych – krótko po tym zaczęła szkolić i wdrażać w tajniki świata mediów nowych pracowników. Dziś zarządza wspaniałym zespołem ludzi, z którymi dba o jakość monitoringu IMM, realizowanych raportów i analiz mediowych. Ceni sobie bezpośrednie relacje z pracownikami oraz uwielbia dzielić się zdobytą wiedzą i doświadczeniem. Sama o sobie mówi, że jest gadułą, której w życiu przyświeca dewiza „uśmiech to taka krzywa, która wszystko prostuje”.
Zarządza działem odpowiedzialnym za przygotowywanie raportów i analiz jakościowych, w tym raportów sponsoringowych, które pokazują efektywność i realne korzyści płynące z działań w tym obszarze. Na co dzień dba o to, aby partnerzy otrzymywali rzetelne analizy i kompleksowe podsumowania, stanowiące podstawę do dalszych decyzji biznesowych.
Autorka i współtwórca wielu wskaźników i metodologii mierzenia efektów działań mediowych, m.in. do raportów "Najbardziej Opiniotwórcze Media", czy "O Tym Się Mówi" przygotowywanego we współpracy z Radiem Zet. Jednym z najbardziej rozpoznawalnych projektów marketingowych za który odpowiedzialna jest Monika to badanie TOP Marka przygotowywane od wielu lat z magazynem "PRESS".
