Wiceprezes i współzałożyciel Polskiego Instytutu Dyplomacji Sportowej. Ukończył studia doktoranckie na Wydziale Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego. Autor rozprawy doktorskiej „Hardest soft power. Dyplomacja sportowa w XX i XXI wieku. Praktyka i perspektywy.” Specjalista z zakresu upolitycznienia i globalizacji sportu. Analizuje sprawy dotyczące dyplomacji sportowej, „sportwashingu” oraz znaczenia sportowego „soft power” we współczesnych stosunkach międzynarodowych. Swoje badania prezentował na międzynarodowych konferencjach w Wielkiej Brytanii i w Polsce. Autor kilku artykułów naukowych, publikowany m. in. w prestiżowym czasopiśmie naukowym „Soccer & Society”, a także kilkudziesięciu analiz przedstawiających różne aspekty generalnego zjawiska połączenia sportu i polityki. Współautor raportów „Katar, geopolityka i mistrzostwa świata” oraz „Paryż 2024. Bezpieczeństwo, ekonomia i geopolityka igrzysk olimpijskich”. Praktyk na rynku marketingu oraz sponsoringu sportowego, który odpowiadał za ponad 100 różnych kampanii reklamowych przy okazji wydarzeń FIFA, UEFA czy igrzysk olimpijskich. Współpracuje z reklamodawcami, organizacjami sportowymi oraz sponsorami sportu.