4F Teamwear Manager w spółce OTCF SA. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej z tytułem magistra ze specjalizacją marketing i zarządzanie. Współtworzył markę TEDx Warsaw Universtity of Technology oraz prowadził konferencje w ramach tych wydarzeń.
Od początku swojej kariery zawodowej zajmuje się marketingiem sportowym. Od ponad pięciu lat związany z polskim producentem odzieży sportowej, a od czterech lat współtworzy i kieruje pracą działu Teamwear. Zarządza realizacją projektów na rynkach polskim i zagranicznym, aktywnie pozyskując kluby i związki sportowe.
Odpowiada za współpracę między innymi z: Polskim Związkiem Koszykówki, Polską Ligą Koszykówki, w ramach której realizuje nowatorski projekt kooperacji z wszystkimi klubami Orlen Basket Ligi Mężczyzn oraz Orlen Basket Ligi Kobiet, klubami PKO BP Ekstraklasy Koroną Kielce, Piastem Gliwice oraz Stalą Mielec, a także Reprezentacją Ukrainy w siatkówce, Reprezentacją Polski w AMP Futbolu, klubami siatkarskiej PlusLigi ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle, Projektem Warszawa czy PGE GiEK Skrą Bełchatów.
Wcześniej zdobywał doświadczenie w polskim oddziale adidasa, również odpowiadając za projekty sportowe, między innymi współprace z Legią Warszawa czy Polskim Związkiem Piłki Siatkowej.
Od 2024 wykładowca na studiach MBA Sport na Uczelni Łazarskiego.